Ştiri

Sursa imaginii:

Postat de: Mazur Rodica

Ştiri / Social

23 Mai 2020 / 18:06

„ReVin cu drag” - campanie care vine să promoveze turismul şi vinul din Moldova

„ReVin cu drag” este o nouă campanie care vine să promoveze turismul intern şi vinurile locale. Oficiul Naţional al Viei şi Vinului a creat primul ghid oenoturistic al Moldovei ce cuprinde istoria, ofertele şi pachetele turistice ale vinăriilor din ţară. Mai mult, turiştii vor putea găsi şi o hartă detaliată a vinăriilor din ţară, drumul de parcurs, dar şi timpul estimativ necesar pentru a ajunge la destinaţii, relatează Mesager. 

„Avem 30% din vinării care au infrastructura exemplară europeană în ceea ce priveşte sfera turistică. Şi campania aceasta vine în susţinerea lor, care, trebuie să recunoaştem, au suferit cel mai mult. Campania aceasta are al doilea scop pentru a arăta culorile autentice şi patrimoniul vitivinicol de care dispune ţara noastră, pentru a arăta acea experienţă sau pentru a răspunde cererii produselor turistice”, a declarat Gheorghe Arpentin, directorul Oficiului Naţional al Viei şi Vinului.

Elaborat sub forma unei cărţi de călătorii, ghidul este disponibil online şi poate fi descărcat pe dispozitivele mobile. Campania are menirea de a creşte numărul turiştilor locali, în special, în perioada estivală. 

Comentarii