Ştiri

Sursa imaginii:

Ştiri / Comunicate TRM

23 Mar. 2023 / 13:47

Strategia de dezvoltare a Companiei Teleradio-Moldova pentru anii 2023-2028 a fost aprobată de către Consiliul de supraveghere şi dezvoltare al instituţiei

Compania „Teleradio-Moldova” şi-a prezentat marţi, 22 martie, direcţiile strategice de dezvoltare pentru următorii 5 ani, la Consiliul de supraveghere şi dezvoltare (CSD). Documentul a fost elaborat cu sprijinul Consiliului Europei, prin contribuţia unor experţi ai Uniunii Europene pentru Radio şi Televiziune.

Radiodifuzorul public îşi propune să devină în următorii ani o entitate de stabilitate şi siguranţă informaţională, bazându-şi activitatea editorială pe independenţă, credibilitate şi  respectul faţă de public.

Prin transmiterea către public a unor informaţii obiective, prin analiza şi dezbaterea acestora în detaliu, prin combaterea falsurilor şi a propagandei, Teleradio-Moldova se angajează să ajute cetăţenii să conştientizeze rolul lor în cadrul comunităţii şi să facă alegeri corecte.

Pentru a se ridica la înălţimea misiunii sale publice, Teleradio-Moldova îşi va consolida capacităţile de creaţie şi de producţie şi va folosi instrumente inovatoare pentru a-şi distribui conţinutul către fiecare cetăţean, devenind o sursă de referinţă în societate.

Ca principal furnizor public de servicii media audiovizuale, Teleradio-Moldova va produce şi va difuza conţinut informaţional, educaţional şi recreativ pentru toate categoriile de public, pe toate platformele tradiţionale şi digitale, astfel încât să devină lider în furnizarea serviciilor media de calitate, „în care oamenii se regăsesc”. De asemenea, instituţia îşi propune să creeze o atmosferă de încredere în viitor şi în perspectiva de dezvoltare a Republicii Moldova.

Printre priorităţile din următorii cinci ani, directorul general al instituţiei, Vlad Ţurcanu, a enumerat:
  • Consolidarea capacităţilor de producţie ale echipelor editoriale;
  • Îmbunătăţirea mediului de lucru, a spaţiilor de creaţie, a infrastructurii tehnice şi tehnologice (în primul rând prin construcţia unui nou sediu şi a unor noi studiouri);
  • Identificarea preferinţelor publicului prin cercetări sociologice şi analiza datelor de audienţă;
  • Producerea emisiunilor de interes public şi generatoare de audienţă;
  • Digitalizarea proceselor editoriale şi administrative;
  • Externalizarea producţiilor sociale, culturale şi de divertisment, inclusiv pentru stimularea şi valorificarea potenţialului studiourilor private.

Strategia de dezvoltare a Companiei „Teleradio-Moldova” va fi implementată conform unui plan de acţiuni revizuit anual. 









 

Comentarii