Ştiri

Sursa imaginii:

Ştiri / Comunicate TRM

11 Ian. 2023 / 10:10

Campania de caritate „Zuper Suflet” a ajuns la 17 copii din familii vulnerabile

Zuper.md, platforma pentru copii a Companiei Publice „Teleradio-Moldova” a desfăşurat, în perioada 12-30 decembrie, cea de-a doua ediţie a campaniei de caritate „Zuper Suflet”.

Zuper.md consideră că unicele preocupări ale unui copil trebuie să fie creşterea, dezvoltarea, distracţia, joaca, iar grija zilei de mâine este responsabilitatea adulţilor. În lipsa unor condiţii minime, copiii întâmpină dificultăţi în dezvoltarea fizică, cognitivă şi emoţională. Aceste considerente reprezintă câteva dintre motivele pentru care Zuper a iniţiat campania „Zuper Suflet”. 

Cu donaţii au contribuit familiile copiilor care realizează emisiunile de pe zuper.md, un şir de agenţi economici, o echipă locală de fotbal, dar şi alte persoane cu suflet mare. 

În cadrul campaniei, au beneficiat de ajutor o familie cu 4 copii din Revaca, o familie cu trei copii din Dobrogea şi două familii din Sîngera, cu 3 şi 7 copii.

Membrii clubului de fotbal „Sfântul Gheorghe" au mers personal la copiii beneficiari, împreună cu echipa zuper, şi le-au oferit produse alimentare şi de igienă. 

Reţeaua de magazine AZART Outlet a donat cutiuţe cu haine şi încălţăminte alese cu grijă pentru fiecare copil beneficiar în parte, în cadrul iniţiativei interne de caritate „Azi Ajut".

Una dintre cele mai mari edituri din Republica Moldova, Editura ARC, a oferit posibilitate copiilor din aceste familii să-şi cultive bunul obicei al lecturii, cu ajutorul colecţiei de cărţi donate. 

Brandul autohton Oldcom a oferit încălţăminte caldă şi confortabilă, pe măsura fiecărui copil, atât de necesară în perioada de iarnă. 

Cea mai mare reţea de librării din Republica Moldova, Librarius, a donat o colecţie de cărţi, cu ajutorul cărora copiii îşi pot crea o mică bibliotecă la ei acasă.

Magazinele EduJoc au oferit copiilor jucării potrivite vârstei lor, pentru ca aceştia să aibă parte de o dezvoltare echilibrată, reuşind astfel să promoveze potenţialul educativ pe care îl oferă jocurile. 

Magazinul de papetărie Papermax a donat rechizite pentru toţi copiii beneficiari, susţinând, în acest fel, parcursul educaţional al fiecăruia. 

Platforma web educativă, prietenoasă şi interactivă – zuper.md este destinată copiilor, iar în echipa noastră se regăsesc peste 30 de copii care contribuie la crearea emisiunilor. Campania de caritate „Zuper Suflet” reprezintă astfel nu doar un ajutor pentru familiile vulnerabile, ci şi un adevărat exemplu de empatie şi bunătate inclusiv pentru copiii din echipa noastră.

Zuper.md este prima platformă digitală din Republica Moldova cu conţinut multimedia pentru copiii de la 5 la 10 ani, lansată la 21 octombrie 2021 de IP Compania Teleradio-Moldova. În luna octombrie 2022, platforma a lansat emisiunea educativă pentru copii „Zuper Show", difuzată săptămânal, duminică de la 9:30, la postul public Moldova 1. 






Comentarii